Pievilcīgs dizains, pagarināta šasija, daudz komforta pārvietošanās vai darba vajadzībām, viens no jaudīgākajiem mūsdienu dzinējiem. Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem.
Pievilcīgs dizains, pagarināta šasija, daudz komforta pārvietošanās vai darba vajadzībām, viens no jaudīgākajiem mūsdienu dzinējiem. Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem.
Snarler ir ne tikai krāšņs, bet arī praktisks. Platie spārni ir īpaši efektīvi –, pat neuzstādot papildu sliekšņus savam Snarler, nebūs jāuztraucas par netīrību. Tikai retais kvadracikls aizsargā no dubļiem tik labi kā Snarler.
Snarler dizains ir pārliecinošs, dinamisks un radikāli atšķiras no visām tradicionālajām tendencēm. Snarler ir kā mehānisks meža zvērs.
Jaunākās paaudzes 570 cc šķidrumdzeses četrtaktu viencilindra dzinējs nodrošina 44 zirgspēku jaudu un 48 Nm griezes momentu. Tas to padara par vienu no absolūti jaudīgākajiem dzinējiem šajā darba tilpuma klasē. Pat stāvākajos kāpumos vai velkot smagus kokus, nebūs jāuztraucas par veiktspēju.
Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.
Īpašas sprauslas izsmidzina divas eļļas strūklas no apakšas uz virzuļa pamatni, to efektīvi dzesējot. Tādējādi tiek nodrošināta izcila dzinēja uzticamība un efektivitāte.
Pateicoties divkāršai dzesēšanai ar ūdens un eļļas dzesētāju, dzinējs pastāvīgi darbojas optimālā temperatūrā pat ekstremālos apstākļos.
Neatkarīga priekšējā un aizmugurējā balstiekārta, lieli priekšējās pārkares leņķi un klīrenss, kas pārsniedz vidējo, ar lielu atsperes gājienu nodrošina izcilu vadāmību un pārsteidzošu braukšanu pa nelīdzenu apvidu pat ekstremālos apstākļos.
Hroma-molibdēna tērauda rāmis ir daudz izturīgāks par parastā tērauda rāmi. Stingrais un izturīgais rāmis garantē lielisku stabilitāti un ideāli precīzu braukšanas sajūtu.
Pilnpiedziņa, augstas klases riepas ar izcilu saķeri un divi diferenciāļi ar elektriskiem bloķētājiem* – Snarler nekas nebūs šķērslis.
* kā norādīts
Pietiekama uzglabāšanas vieta, esot ceļojumā vai darbā, ir nenovērtējama priekšrocība. Sēdekļa priekšpusē esošajā cimdu nodalījumā var ievietot visu, ko vēlaties turēt pa rokai. Lielo aizmugurējo kasti var arī aizslēgt.
Ar Snarler lodgalvu var vilkt gandrīz jebko. Uz masīvajiem turētājiem var novietot līdz pat 120 kg smagu kravu vai uzstādīt praktiskus piederumu turētājus. Elektriskā vinča droši palīdzēs izkļūt no jebkuras situācijas.
Pateicoties 23 litru degvielas tvertnei, varat izpētīt daudz vairāk ceļu, gūt daudz vairāk pieredzes un strādāt ilgāk, pastāvīgi neuztraucoties par degvielas uzpildi. Pateicoties lielajai tvertnei, rādiuss, kurā varat veikt darbības, ir ievērojami palielināts.
Tips: | četrtaktu DOHC viencilindra motors |
Tilpums: | 570 ccm |
Veiktspēja: | 44 ZS |
Griezes moments: | 48 Nm |
Degvielas sistēma: | elektroniskā degvielas iesmidzināšana (EFI) |
Dzesēšana: | dzesēšana ar šķidrumu un eļļu, virzuļa dzesēšana ar eļļu |
Piedziņa: | 2x4 / 4x4, elektriski pārslēdzama |
Transmisija: | automātiskā, P/R/N/L/H |
Motorbremze: | jā |
Priekšējais diferenciālis: | elektriski bloķējams |
Rāmis: | augstas stiprības hroma-molibdēna tērauda rāmis, pagarināta garenbāze |
Apturēšana: | A tipa dubultsvira priekšpusē/A tipa dubultsvira ar stabilizatoru aizmugurē |
Atsperes: | hidrauliski amortizatori ar progresīvām atsperēm, regulējams atsperu iepriekšējais slogojums |
Pacēlājs: | 180 mm priekšā / 210 mm aizmugurē |
Bremzes: | hidraulisks disks |
Riteņi: | 12" tērauda diski |
Riepas: | priekšā 25x8-12/aizmugurē 25x10-12 |
Kopējais garums: | 2350 mm |
Kopējais platums: | 1280 mm |
Kopējais augstums: | 1430 mm |
Klīrenss: | 270 mm |
Garenbāze: | 1450 mm |
Sēdekļa augstums: | 930 mm |
Svars bez pildījuma: | 385 kg |
Priekšējais turētājs: | tērauds, kravnesība 40 kg |
Aizmugurējais turētājs: | tērauds, kravnesība 80 kg |
Degvielas tvertne: | 23 l |
Elektriska vinča, sēdeklis ar atzveltni, jūgbalstenis, priekšējais un aizmugurējais tērauda turētājs, digitāls daudzfunkcionālais displejs, priekšējais aizsargrāmis, aizmugurējais aizsargrāmis, sānu aizsargrāmji, 12" tērauda diski, regulējama balstiekārta ar progresīvām spirālveida atsperēm, rokturu aizsargi |
Homologācija: | L7e / T3b / apvidus autoceļiem |
Vadītāja apliecība: | B grupa, B1 (vieglais automobilis) |
Mašīnas fotoattēli un attēli var neatbilst Apvienotās Karalistes tirgum paredzētajam dizainam. Importētājs patur tiesības grozīt specifikācijas.