Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L

Snarler AT6 L

Pievilcīgs dizains, pagarināta šasija, daudz komforta pārvietošanās vai darba vajadzībām, viens no jaudīgākajiem mūsdienu dzinējiem. Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem.

Grey/Black
White/Red
Black/Green
Silver/Blue
7.190 (ieskaitot PVN)

Tehnoloģija

Skaists un praktisks

Skaists un praktisks

Snarler ir ne tikai krāšņs, bet arī praktisks. Platie spārni ir īpaši efektīvi –, pat neuzstādot papildu sliekšņus savam Snarler, nebūs jāuztraucas par netīrību. Tikai retais kvadracikls aizsargā no dubļiem tik labi kā Snarler.

Mehānisks zvērs

Mehānisks zvērs

Snarler dizains ir pārliecinošs, dinamisks un radikāli atšķiras no visām tradicionālajām tendencēm. Snarler ir kā mehānisks meža zvērs.

Jaudīgs DOHC dzinējs

Jaudīgs DOHC dzinējs

Jaunākās paaudzes 570 cc šķidrumdzeses četrtaktu viencilindra dzinējs nodrošina 44 zirgspēku jaudu un 48 Nm griezes momentu. Tas to padara par vienu no absolūti jaudīgākajiem dzinējiem šajā darba tilpuma klasē. Pat stāvākajos kāpumos vai velkot smagus kokus, nebūs jāuztraucas par veiktspēju.

CV-Tech automātiskā transmisija

CV-Tech automātiskā transmisija

Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.

Eļļdzeses virzulis

Eļļdzeses virzulis

Īpašas sprauslas izsmidzina divas eļļas strūklas no apakšas uz virzuļa pamatni, to efektīvi dzesējot. Tādējādi tiek nodrošināta izcila dzinēja uzticamība un efektivitāte.

Divi dzesētāji

Divi dzesētāji

Pateicoties divkāršai dzesēšanai ar ūdens un eļļas dzesētāju, dzinējs pastāvīgi darbojas optimālā temperatūrā pat ekstremālos apstākļos.

Bezkompromisa šasija

Bezkompromisa šasija

Neatkarīga priekšējā un aizmugurējā balstiekārta, lieli priekšējās pārkares leņķi un klīrenss, kas pārsniedz vidējo, ar lielu atsperes gājienu nodrošina izcilu vadāmību un pārsteidzošu braukšanu pa nelīdzenu apvidu pat ekstremālos apstākļos.

Īpaši stingrs rāmis

Īpaši stingrs rāmis

Hroma-molibdēna tērauda rāmis ir daudz izturīgāks par parastā tērauda rāmi. Stingrais un izturīgais rāmis garantē lielisku stabilitāti un ideāli precīzu braukšanas sajūtu.

Jebkāda apvidus pavēlnieks

Jebkāda apvidus pavēlnieks

Pilnpiedziņa, augstas klases riepas ar izcilu saķeri un divi diferenciāļi ar elektriskiem bloķētājiem* – Snarler nekas nebūs šķērslis.
* kā norādīts
 

Uzglabāšanas nodalījumi

Uzglabāšanas nodalījumi

Pietiekama uzglabāšanas vieta, esot ceļojumā vai darbā, ir nenovērtējama priekšrocība. Sēdekļa priekšpusē esošajā cimdu nodalījumā var ievietot visu, ko vēlaties turēt pa rokai. Lielo aizmugurējo kasti var arī aizslēgt.

Daudzpusīgs palīgs

Daudzpusīgs palīgs

Ar Snarler lodgalvu var vilkt gandrīz jebko. Uz masīvajiem turētājiem var novietot līdz pat 120 kg smagu kravu vai uzstādīt praktiskus piederumu turētājus. Elektriskā vinča droši palīdzēs izkļūt no jebkuras situācijas.

Tvertne, 23 l

Tvertne, 23 l

Pateicoties 23 litru degvielas tvertnei, varat izpētīt daudz vairāk ceļu, gūt daudz vairāk pieredzes un strādāt ilgāk, pastāvīgi neuztraucoties par degvielas uzpildi. Pateicoties lielajai tvertnei, rādiuss, kurā varat veikt darbības, ir ievērojami palielināts.

Aprīkojums

Snarler AT6 L  - Jaudīga elektriskā vinča

Jaudīga elektriskā vinča

Snarler AT6 L  - Izturīgi aizsargrāmji

Izturīgi aizsargrāmji

Snarler AT6 L  - Disku bremzes uz visiem riteņiem

Disku bremzes uz visiem riteņiem

Snarler AT6 L  - Rokturu aizsargi

Rokturu aizsargi

Snarler AT6 L  - Vilkšanas kronšteins

Vilkšanas kronšteins

Snarler AT6 L  - Atzveltne pasažierim

Atzveltne pasažierim

Snarler AT6 L  - Digitālais daudzfunkciju displejs

Digitālais daudzfunkciju displejs

Specifikācijas

Dzinējs

Tips: četrtaktu DOHC viencilindra motors
Tilpums: 570 ccm
Veiktspēja: 44 ZS
Griezes moments: 48 Nm
Degvielas sistēma: elektroniskā degvielas iesmidzināšana (EFI)
Dzesēšana: dzesēšana ar šķidrumu un eļļu, virzuļa dzesēšana ar eļļu

Piedziņas sistēma

Piedziņa: 2x4 / 4x4, elektriski pārslēdzama
Transmisija: automātiskā, P/R/N/L/H
Motorbremze:
Priekšējais diferenciālis: elektriski bloķējams

Šasija

Rāmis: augstas stiprības hroma-molibdēna tērauda rāmis, pagarināta garenbāze
Apturēšana: A tipa dubultsvira priekšpusē/A tipa dubultsvira ar stabilizatoru aizmugurē
Atsperes: hidrauliski amortizatori ar progresīvām atsperēm, regulējams atsperu iepriekšējais slogojums
Pacēlājs: 180 mm priekšā / 210 mm aizmugurē
Bremzes: hidraulisks disks
Riteņi: 12" tērauda diski
Riepas: priekšā 25x8-12/aizmugurē 25x10-12

Izmēri un svars

Kopējais garums: 2350 mm
Kopējais platums: 1280 mm
Kopējais augstums: 1430 mm
Klīrenss: 270 mm
Garenbāze: 1450 mm
Sēdekļa augstums: 930 mm
Svars bez pildījuma: 385 kg
Priekšējais turētājs: tērauds, kravnesība 40 kg
Aizmugurējais turētājs: tērauds, kravnesība 80 kg
Degvielas tvertne: 23 l

Aprīkojums

Elektriska vinča, sēdeklis ar atzveltni, jūgbalstenis, priekšējais un aizmugurējais tērauda turētājs, digitāls daudzfunkcionālais displejs, priekšējais aizsargrāmis, aizmugurējais aizsargrāmis, sānu aizsargrāmji, 12" tērauda diski, regulējama balstiekārta ar progresīvām spirālveida atsperēm, rokturu aizsargi

Tiesību akti un sertifikācija

Homologācija: L7e / T3b / apvidus autoceļiem
Vadītāja apliecība: B grupa, B1 (vieglais automobilis)

Mašīnas fotoattēli un attēli var neatbilst Apvienotās Karalistes tirgum paredzētajam dizainam. Importētājs patur tiesības grozīt specifikācijas.