Liela jauda. Pilnībā regulējama šasija ar 45 cm gājienu. Ļoti stingrs hroma-molibdēna rāmis. Stūres pastiprinātājs. Multivides skārienekrāns. Izcila vadāmība. Villain SX10 X patiesi ir adrenalīna ģenerators.
Liela jauda. Pilnībā regulējama šasija ar 45 cm gājienu. Ļoti stingrs hroma-molibdēna rāmis. Stūres pastiprinātājs. Multivides skārienekrāns. Izcila vadāmība. Villain SX10 X patiesi ir adrenalīna ģenerators.
Mūsdienīgais dizains ir gan oriģināls, gan labi pārdomāts. Augstie sliekšņi efektīvi aizsargā pret dubļiem un akmeņiem. Stāvā priekšpuse Villain piešķir dinamisku sānu profilu, tajā pašā laikā uzlabojot vadītāja redzamības lauku. Viss ir pakārtots vienam mērķim – sniegt unikālu intensīvas sporta braukšanas pieredzi. Augstas veiktspējas dubultie LED lukturi papildina pievilcīgo izskatu.
Regulējams stūres rats, regulējami anatomiski pielāgoti sporta sēdekļi, četrpunktu drošības jostas, pārskatāms, liels digitālais instrumentu panelis – mēs esam darījuši visu mūsu spēkos, lai jūs varētu izcili kontrolēt savu Villain.
Pilnīgi jaunas paaudzes, augstas veiktspējas, šķidrumdzeses četrtaktu divu cilindru dzinējs ar 105 ZS un 93,5 Nm griezes momentu nodrošina apbrīnojamu vilkmi un lielu jaudu gariem driftiem un braucieniem apvidus apstākļos.
Īpašas sprauslas izsmidzina divas eļļas strūklas no apakšas uz virzuļu pamatnēm, nodrošinot efektīvu dzesēšanu. Tādējādi tiek nodrošināta izcila dzinēja uzticamība un efektivitāte.
Pateicoties divkāršajai ūdens un eļļas dzesēšanas sistēmai, dzinējs pastāvīgi darbojas optimālā temperatūrā pat ekstremālos apstākļos.
AirLock - Villain var aktivizēt vai deaktivizēt attālināti, izmantojot mobilo tālruni.
Individuālie iestatījumi - izmantojot viedtālruni, varat pielāgot stūres pastiprinātāja efektivitāti vai ātruma ierobežojumus. Pielāgojiet Villain savām vajadzībām un izbaudiet braucienu vēl vairāk!
Automātisks avārijas izsaukums - saglabājiet ārkārtas kontakttālruņa numuru, un smaga negadījuma vai apgāšanās gadījumā lietotne automātiski nosūtīs īsziņu, tostarp koordinātas, uz norādīto tālruņa numuru.
Savienotība - esiet savienoti ar draugiem! Bezsaistes kartes, bezvadu lokalizācija un bezvadu telefonija palīdz aktīvi izbaudīt braucienus kopā.
Reāllaika braukšanas informācija - transportlīdzekļa dati, attālums līdz galamērķim, tūlītējais griezes moments un jauda, stūres pastiprinātāja iestatījumi, dienas nobraukums, ātruma žurnāls un cita informācija – tā visa ir pieejama jūsu mobilajā ierīcē.
Mēs izmantojām augstākās kvalitātes hroma-molibdēna tēraudu, lai radītu īpaši stingru rāmi. Arī visi galvenie balstiekārtas komponenti ir izgatavoti no tā paša augstas stiprības tērauda.
Viss saistībā ar Villain ir ekstrēms. Šasija ar tās masīvajiem, pilnībā regulējamiem gāzes amortizatoriem, masīvas aizmugurējās garensviras un milzīgais atsperu gājiens nodrošinās pārliecību jebkurā situācijā un uz jebkura reljefa.
Priekšējais diferenciālis automātiski pārslēdzas starp 2WD/4WD atkarībā no apvidus un attiecīgās situācijas. Priekšējā diferenciāļa bloķētāju var manuāli pārslēgt arī braukšanas laikā, ja vēlaties kontrolēt piedziņu.
Stūres pastiprinātājs darbojas pilnīgi automātiski trīs režīmos. Tā efektivitāte tiek regulēta atkarībā no braukšanas ātruma vai no tā, vai priekšējais bloķētājs ir ieslēgts. Izmantojot mobilo lietotni, varat arī pielāgot režīmus atbilstoši savam braukšanas stilam, apvidum un apstākļiem.
Masīvie un vieglie alumīnija riteņi ir patiesi mākslas darbi. Beadlock sistēma novērš riepas noslīdēšanu no diska un ļauj braukt ekstremālos apstākļos.
Pateicoties 44 litru degvielas tvertnei, varat izpētīt daudz vairāk ceļu, aizbraukt tālāk un gūt daudz vairāk pieredzes, nepārtraukti neuztraucoties par degvielas uzpildi.
Tips: | četrtaktu DOHC divcilindru dzinējs |
Tilpums: | 1000 ccm |
Veiktspēja: | 105 ZS |
Griezes moments: | 93,5 Nm |
Degvielas sistēma: | elektroniska degvielas iesmidzināšana (EFI) |
Dzesēšana: | šķidrums un eļļa + eļļdzeses virzuļi |
Pilnpiedziņa: | 2x4/4x4, elektriski pārslēdzama |
Transmisija: | automātiskā CVT, P/R/N/L/H |
Motorbremze: | jā |
Priekšējais diferenciālis: | ar elektrisku bloķētāju |
Rāmis: | augstas stiprības hroma-molibdēna tērauda rāmis |
Sēdvietu skaits: | 2 |
Stūres pastiprinātājs: | Stūres pastiprinātājs: elektrisks, automātisks 3 režīmu un iespējama individuāla regulēšana, izmantojot mobilo lietotni |
Balstiekārta priekšā: | neatkarīga, A tipa dubultsvira ar stabilizatoru, 400 mm gājiens |
Balstiekārta aizmugurē: | daudzelementu montāža ar vilkšanas svirām un stabilizatoru, 450 mm gājiens |
Atsperes: | pilnībā regulējami gāzes amortizatori, progresīvās atsperes ar regulējamu iepriekšējo slogojumu |
Bremzes: | 4 x hidrauliskie diski |
Riteņi: | 14" alumīnija diski ar Beadlock sistēmu |
Riepas: | priekšā 29x9-14/aizmugurē 29x11-14 |
Kopējais garums: | 3 375 mm |
Kopējais platums: | 1 630 mm |
Kopējais augstums: | 1 800 mm |
Klīrenss: | 360 mm |
Garenbāze: | 2 590 mm |
Saussvars: | 835 kg |
Degvielas tvertne: | 44 l |
4500 mārciņu elektriskā vinča, elektrisks stūres pastiprinātājs, jūgbalstenis, regulējams stūres rats, anatomiski pielāgoti sēdekļi ar pagalvjiem, sporta četrpunktu drošības jostas, Full-LED apgaismojums, pilnībā digitāls instrumentu panelis (TFT), 10,4" skārienekrāns, priekšējais aizsargrāmis, aizmugurējais aizsargrāmis, fiksētas sānu durvis, cietais jumts, izturīga aizmugurējā virsbūve, 14" alumīnija riteņi ar Beadlock sistēmu, pilnībā regulējama balstiekārta ar progresīvām spirālveida atsperēm, Viedā vadības sistēma (SCS) un Segway Powersports mobilā lietotne |
Homologācija: | T1b / visurgājējs |
Vadītāja apliecība: | B grupa, B1 (vieglais automobilis) |
Transportlīdzekļa fotoattēli un ilustrācijas var neatbilst Čehijas tirgum paredzētajam faktiskajam dizainam. Importētājs patur tiesības mainīt specifikācijas.