Izturīgs darba kvadracikls ar vienu no jaudīgākajiem 500 cc klases dzinējiem un daudzām modernām tehnoloģijām. Tā lieliskā uzticamība un izcilās apvidus braukšanas spējas padara to par daudzpusīgu darba mašīnu dažādām vajadzībām.
Izturīgs darba kvadracikls ar vienu no jaudīgākajiem 500 cc klases dzinējiem un daudzām modernām tehnoloģijām. Tā lieliskā uzticamība un izcilās apvidus braukšanas spējas padara to par daudzpusīgu darba mašīnu dažādām vajadzībām.
Segway AT5 ir aprīkots ar vienu no jaudīgākajiem 500 cc klases dzinējiem. Pateicoties 39 ZS jaudai, AT5 vienmēr pietiks jaudas, lai pārvarētu sarežģītu apvidu un vilktu smagas kravas.
Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.
Hroma-molibdēna tērauda rāmis ir daudz izturīgāks nekā tradicionālie tērauda rāmji. Stingrs un izturīgs rāmis nodrošina augstu stabilitāti un precīzu vadāmību.
AT5 lukturi ir par 60 % efektīvāki nekā parastie halogēna lukturi, jo to gaismas intensitāte ir 30 000 lm. Ļoti jaudīgi augstas izšķirtspējas LED lukturi ļauj droši doties uz galamērķi.
Četru disku bremžu sistēma garantē uzticamu un efektīvu bremzēšanu, augstu drošības līmeni un tūlītēju bremzēšanas iedarbību.
AT5 pārvarēs pat vissmagākos apvidus apstākļus. Pateicoties diviem diferenciāļu bloķētājiem un pilnpiedziņai ar apvidus piedziņas reduktoru, AT5 L spēj pārvarēt līdz pat 39° slīpumus uz piemērotas virsmas.
Jaudīgs dzinējs, augsta vilkme un pilnpiedziņa – Segway AT5 L var viegli vilkt ļoti smagas kravas pat sarežģītos apstākļos, uz mīkstas zāles virsmas vai meža grants ceļiem.
Tips: | četrtaktu DOHC viencilindra motors |
Tilpums: | 499 cm3 |
Veiktspēja: | 39 ZS |
Griezes moments: | 44 Nm |
Degvielas sistēma: | EFI - BOSCH elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Dzesēšana: | šķidrums |
Piedziņa: | 2x4 / 4x4, elektriski pārslēdzama |
Transmisija: | P/R/N/L/H, CVTech automātiskā transmisija, ražota Kanādā |
Motorbremze: | jā |
Priekšējais diferenciālis: | jā + elektriski darbināma bloķēšanas ierīce |
Kāpšana: | līdz 81% (39 grādi) |
Rāmis: | augstas stingrības hroma-molibdēna tērauda rāmis |
Stūres pastiprinātājs: | nē |
Apturēšana: | priekšpusē: A tipa dubultsvira/aizmugurē: A tipa dubultsvira ar stabilizatoru |
Atsperes: | hidrauliski amortizatori ar progresīvām atsperēm, regulējams atsperu iepriekšējais slogojums |
Pacēlājs: | priekšējais: 180 mm / aizmugurējais: 200 mm |
Bremzes: | hidrauliskās disku |
Riteņi: | 12" tērauda riteņi |
Riepas: | priekšā 25x8-12/aizmugurē 25x10-12 |
Kopējais garums: | 2160 mm |
Kopējais platums: | 1180 mm |
Kopējais augstums: | 1230 mm |
Riteņu bāze: | 1300 mm |
Klīrenss: | 255 mm |
Sausais svars: | 355 kg |
Priekšējais turētājs: | tērauda, 40 kg ietilpība |
Aizmugurējais turētājs: | tērauda, 60 kg ietilpība |
Degvielas tvertne: | 19 l |
Viedā vadības sistēma: | nē |
Displejs: | digitālais, daudzfunkcionālais, LCD |
Smart-Moving App: | nē |
Elektriska vinča, homoloģēts jūgbalstenis, priekšējais un aizmugurējais tērauda turētājs, priekšējā diferenciāļa bloķētājs, digitāls daudzfunkcionālais displejs, Full-LED apgaismojums, priekšējais aizsargrāmis, 12" tērauda diski, 24" riepas, hidrauliskie amortizatori ar progresīvām atsperēm un regulējams atsperu iepriekšējais slogojums, atpakaļskata spoguļi. |
Homologācija: | T3b / apvidus autoceļiem |
Vadītāja apliecība: | B vai B1 grupa (vieglais automobilis) |
Mašīnas fotoattēli un attēli var neatbilst Apvienotās Karalistes tirgum paredzētajām specifikācijām, aprīkojumam vai faktiskajam dizainam. Cenai un specifikācijām var tikt veiktas izmaiņas.