Izturīgs, jaudīgs, spējīgs. Neviens uzdevums nav pārāk grūts. Darba automobilis Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem, kura iekaro jūsu sirdis ar savu veiklību, izturību un patīkamo vadāmību.
Izturīgs, jaudīgs, spējīgs. Neviens uzdevums nav pārāk grūts. Darba automobilis Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem, kura iekaro jūsu sirdis ar savu veiklību, izturību un patīkamo vadāmību.
Snarler ir ne tikai krāšņs, bet arī praktisks. Platie spārni ir īpaši efektīvi –, pat neuzstādot papildu sliekšņus savam Snarler, nebūs jāuztraucas par netīrību. Tikai retais kvadracikls aizsargā no dubļiem tik labi kā Snarler.
Snarler dizains ir pārliecinošs, dinamisks un radikāli atšķiras no visām tradicionālajām tendencēm. Snarler ir kā mehānisks meža zvērs.
Jaunākās paaudzes 570 cc šķidrumdzeses četrtaktu viencilindra dzinējs nodrošina 44 zirgspēku jaudu un 48 Nm griezes momentu. Tas to padara par vienu no absolūti jaudīgākajiem dzinējiem šajā darba tilpuma klasē. Pat stāvākajos kāpumos vai velkot smagus kokus, nebūs jāuztraucas par veiktspēju.
Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.
Īpašas sprauslas izsmidzina divas eļļas strūklas no apakšas uz virzuļa pamatni, to efektīvi dzesējot. Tādējādi tiek nodrošināta izcila dzinēja uzticamība un efektivitāte.
Pateicoties divkāršai dzesēšanai ar ūdens un eļļas dzesētāju, dzinējs pastāvīgi darbojas optimālā temperatūrā pat ekstremālos apstākļos.
Neatkarīga priekšējā un aizmugurējā balstiekārta, lieli priekšējās pārkares leņķi un klīrenss, kas pārsniedz vidējo, ar lielu atsperes gājienu nodrošina izcilu vadāmību un pārsteidzošu braukšanu pa nelīdzenu apvidu pat ekstremālos apstākļos.
Snarler hroma-molibdēna tērauda rāmis ir daudz izturīgāks nekā parasti izmantotie tērauda rāmji. Stingrais un izturīgais rāmis garantē izcilu stabilitāti un ideāli precīzu stūrēšanu.
2WD/4WD piedziņa, divi diferenciāļi* ar elektriskiem bloķētājiem un augstākās klases riepas ar izcilu saķeri – Snarler nekas nebūs šķērslis.
* kā norādīts
Ar Snarler lodgalvu var vilkt gandrīz jebko. Uz masīvajiem turētājiem var novietot līdz pat 120 kg smagu kravu vai uzstādīt praktiskus piederumu turētājus. Elektriskā vinča droši palīdzēs izkļūt no jebkuras situācijas.
Pietiekama uzglabāšanas vieta, esot ceļojumā vai darbā, ir nenovērtējama priekšrocība. Sēdekļa priekšpusē esošajā cimdu nodalījumā var ievietot visu, ko vēlaties turēt pa rokai. Lielo aizmugurējo kasti var arī aizslēgt.
Pateicoties 23 litru degvielas tvertnei, varat izpētīt daudz vairāk ceļu, gūt daudz vairāk pieredzes un strādāt ilgāk, pastāvīgi neuztraucoties par degvielas uzpildi. Pateicoties lielajai tvertnei, rādiuss, kurā varat veikt darbības, ir ievērojami palielināts.
Tips: | četrtaktu DOHC viencilindra motors |
Tilpums: | 570 ccm |
Veiktspēja: | 44 ZS |
Griezes moments: | 48 Nm |
Degvielas sistēma: | elektroniskā degvielas iesmidzināšana (EFI) |
Dzesēšana: | šķidrums un eļļa, eļļdzeses virzulis |
Piedziņa: | 2x4 / 4x4, elektriski pārslēdzama |
Transmisija: | automātiskā, P/R/N/L/H |
Motorbremze: | jā |
Priekinis diferencialas: | elektriski bloķējams |
Galinis diferencialas: | elektriski bloķējams (pagal specifikaciją) |
Rāmis: | augstas stiprības hroma-molibdēna tērauda rāmis, pagarināta garenbāze |
Apturēšana: | A tipa dubultsvira priekšpusē/A tipa dubultsvira ar stabilizatoru aizmugurē |
Atsperes: | hidrauliski amortizatori ar progresīvām atsperēm, regulējams atsperu iepriekšējais slogojums |
Pacēlājs: | 180 mm priekšā / 210 mm aizmugurē |
Bremzes: | hidrauliskās disku bremzes |
Riteņi: | 12" tērauda diski (T3b)/14" alumīnija diski (L7e) |
Riepas: | 26x8-14 priekšā / 26x10-14 aizmugurē (pieļaujams: priekšējās 25x8-12 / aizmugurējās 25x10-12) |
Kopējais garums: | 2200 mm |
Kopējais platums: | 1280 mm |
Kopējais augstums: | 1320 mm |
Klīrenss: | 270 mm |
Garenbāze: | 1300 mm |
Sēdekļa augstums: | 930 mm |
Saussvars: | 360 kg |
Priekšējais turētājs: | kompozīts, ar neslīdošu virsmu, 40 kg kravnesība |
Aizmugurējais turētājs: | kompozīts, ar neslīdošu virsmu, 80 kg kravnesība |
Degvielas tvertne: | 23 l |
Elektriska vinča, jūgbalstenis, priekšējais un aizmugurējais kompozītmateriāla turētājs, digitāls daudzfunkcionālais displejs, priekšējais aizsargrāmis, aizmugurējais aizsargrāmis, sānu aizsargrāmji, 12" tērauda diski (T3b)/14" alumīnija diski (L7e), progresīvu spirālveida atsperu balstiekārta, rokturu aizsargi. |
Homologācija: | L7e / T3b / apvidus autoceļiem |
Vadītāja apliecība: | B grupa, B1 (vieglais automobilis) |
Šajā lapā redzamās mašīnas fotogrāfijas un attēli var neatbilst Apvienotās Karalistes tirgum paredzētajām specifikācijām, aprīkojumam vai faktiskajam dizainam. Cenai un specifikācijām var tikt veiktas izmaiņas.