Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S

Snarler AT6 S

Izturīgs, jaudīgs, spējīgs. Neviens uzdevums nav pārāk grūts. Darba automobilis Snarler ir izturīga mašīna, kas paredzēta smagiem uzdevumiem un ekstrēmiem apstākļiem, kura iekaro jūsu sirdis ar savu veiklību, izturību un patīkamo vadāmību.

Grey/Black
White/Red
Silver/Blue
Black/Green
nuo 6.890 (ieskaitot PVN)

Tehnoloģija

Skaists un praktisks

Skaists un praktisks

Snarler ir ne tikai krāšņs, bet arī praktisks. Platie spārni ir īpaši efektīvi –, pat neuzstādot papildu sliekšņus savam Snarler, nebūs jāuztraucas par netīrību. Tikai retais kvadracikls aizsargā no dubļiem tik labi kā Snarler.

Mehānisks zvērs

Mehānisks zvērs

Snarler dizains ir pārliecinošs, dinamisks un radikāli atšķiras no visām tradicionālajām tendencēm. Snarler ir kā mehānisks meža zvērs.

Jaudīgs DOHC dzinējs

Jaudīgs DOHC dzinējs

Jaunākās paaudzes 570 cc šķidrumdzeses četrtaktu viencilindra dzinējs nodrošina 44 zirgspēku jaudu un 48 Nm griezes momentu. Tas to padara par vienu no absolūti jaudīgākajiem dzinējiem šajā darba tilpuma klasē. Pat stāvākajos kāpumos vai velkot smagus kokus, nebūs jāuztraucas par veiktspēju.

CV-Tech automātiskā transmisija

CV-Tech automātiskā transmisija

Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.

Eļļdzeses virzulis

Eļļdzeses virzulis

Īpašas sprauslas izsmidzina divas eļļas strūklas no apakšas uz virzuļa pamatni, to efektīvi dzesējot. Tādējādi tiek nodrošināta izcila dzinēja uzticamība un efektivitāte.

Divi dzesētāji

Divi dzesētāji

Pateicoties divkāršai dzesēšanai ar ūdens un eļļas dzesētāju, dzinējs pastāvīgi darbojas optimālā temperatūrā pat ekstremālos apstākļos.

Bezkompromisa šasija

Bezkompromisa šasija

Neatkarīga priekšējā un aizmugurējā balstiekārta, lieli priekšējās pārkares leņķi un klīrenss, kas pārsniedz vidējo, ar lielu atsperes gājienu nodrošina izcilu vadāmību un pārsteidzošu braukšanu pa nelīdzenu apvidu pat ekstremālos apstākļos.

Īpaši izturīgs rāmis

Īpaši izturīgs rāmis

Snarler hroma-molibdēna tērauda rāmis ir daudz izturīgāks nekā parasti izmantotie tērauda rāmji. Stingrais un izturīgais rāmis garantē izcilu stabilitāti un ideāli precīzu stūrēšanu.

Jebkāda apvidus pavēlnieks

Jebkāda apvidus pavēlnieks

2WD/4WD piedziņa, divi diferenciāļi* ar elektriskiem bloķētājiem un augstākās klases riepas ar izcilu saķeri – Snarler nekas nebūs šķērslis.
* kā norādīts

Daudzpusīgs palīgs

Daudzpusīgs palīgs

Ar Snarler lodgalvu var vilkt gandrīz jebko. Uz masīvajiem turētājiem var novietot līdz pat 120 kg smagu kravu vai uzstādīt praktiskus piederumu turētājus. Elektriskā vinča droši palīdzēs izkļūt no jebkuras situācijas.

Uzglabāšanas nodalījumi

Uzglabāšanas nodalījumi

Pietiekama uzglabāšanas vieta, esot ceļojumā vai darbā, ir nenovērtējama priekšrocība. Sēdekļa priekšpusē esošajā cimdu nodalījumā var ievietot visu, ko vēlaties turēt pa rokai. Lielo aizmugurējo kasti var arī aizslēgt.

Tvertne, 23 l

Tvertne, 23 l

Pateicoties 23 litru degvielas tvertnei, varat izpētīt daudz vairāk ceļu, gūt daudz vairāk pieredzes un strādāt ilgāk, pastāvīgi neuztraucoties par degvielas uzpildi. Pateicoties lielajai tvertnei, rādiuss, kurā varat veikt darbības, ir ievērojami palielināts.

Aprīkojums

Snarler AT6 S - 14" alumīnija riteņi

14" alumīnija riteņi

Snarler AT6 S - Jaudīga elektriskā vinča

Jaudīga elektriskā vinča

Snarler AT6 S - Kompozīta bagāžnieki priekšpusē un aizmugurē

Kompozīta bagāžnieki priekšpusē un aizmugurē

Snarler AT6 S - Izturīgi aizsargrāmji

Izturīgi aizsargrāmji

Snarler AT6 S - Disku bremzes uz visiem riteņiem

Disku bremzes uz visiem riteņiem

Snarler AT6 S - Rokturu aizsargi

Rokturu aizsargi

Snarler AT6 S - Vilkšanas kronšteins

Vilkšanas kronšteins

Snarler AT6 S - Digitālais daudzfunkciju displejs

Digitālais daudzfunkciju displejs

Specifikācijas

Dzinējs

Tips: četrtaktu DOHC viencilindra motors
Tilpums: 570 ccm
Veiktspēja: 44 ZS
Griezes moments: 48 Nm
Degvielas sistēma: elektroniskā degvielas iesmidzināšana (EFI)
Dzesēšana: šķidrums un eļļa, eļļdzeses virzulis

Piedziņas sistēma

Piedziņa: 2x4 / 4x4, elektriski pārslēdzama
Transmisija: automātiskā, P/R/N/L/H
Motorbremze:
Priekinis diferencialas: elektriski bloķējams
Galinis diferencialas: elektriski bloķējams (pagal specifikaciją)

Šasija

Rāmis: augstas stiprības hroma-molibdēna tērauda rāmis, pagarināta garenbāze
Apturēšana: A tipa dubultsvira priekšpusē/A tipa dubultsvira ar stabilizatoru aizmugurē
Atsperes: hidrauliski amortizatori ar progresīvām atsperēm, regulējams atsperu iepriekšējais slogojums
Pacēlājs: 180 mm priekšā / 210 mm aizmugurē
Bremzes: hidrauliskās disku bremzes
Riteņi: 12" tērauda diski (T3b)/14" alumīnija diski (L7e)
Riepas: 26x8-14 priekšā / 26x10-14 aizmugurē
(pieļaujams: priekšējās 25x8-12 / aizmugurējās 25x10-12)

Izmēri un svars

Kopējais garums: 2200 mm
Kopējais platums: 1280 mm
Kopējais augstums: 1320 mm
Klīrenss: 270 mm
Garenbāze: 1300 mm
Sēdekļa augstums: 930 mm
Saussvars: 360 kg
Priekšējais turētājs: kompozīts, ar neslīdošu virsmu, 40 kg kravnesība
Aizmugurējais turētājs: kompozīts, ar neslīdošu virsmu, 80 kg kravnesība
Degvielas tvertne: 23 l

Aprīkojums

Elektriska vinča, jūgbalstenis, priekšējais un aizmugurējais kompozītmateriāla turētājs, digitāls daudzfunkcionālais displejs, priekšējais aizsargrāmis, aizmugurējais aizsargrāmis, sānu aizsargrāmji, 12" tērauda diski (T3b)/14" alumīnija diski (L7e), progresīvu spirālveida atsperu balstiekārta, rokturu aizsargi.

Tiesību akti un sertifikācija

Homologācija: L7e / T3b / apvidus autoceļiem
Vadītāja apliecība: B grupa, B1 (vieglais automobilis)

Šajā lapā redzamās mašīnas fotogrāfijas un attēli var neatbilst Apvienotās Karalistes tirgum paredzētajām specifikācijām, aprīkojumam vai faktiskajam dizainam. Cenai un specifikācijām var tikt veiktas izmaiņas.